St vd Brink reist door de tijd op Social Media
Mijlpalen zijn er om te vieren en het 80 jaar bestaan van St vd Brink is er zeker één! In 2025 wordt er daarom aandacht besteed aan de geschiedenis van St vd Brink. Een unieke videoserie op Social Media geeft een reis door de tijd weer in 12 delen. Lees meer!
12-delige videoserie
De videoserie wordt afgetrapt, met wie kan het ook anders, de zoon van de oprichter: Aalt van den Brink. Hij vertelt over de beginjaren van 1945 tot 1952. In video’s die volgen, neemt telkens een andere collega je mee naar een bepaalde periode. Leuke anekdotes, details van die tijd en de oldtimers komen aan bod. De videoserie bestaat uit twaalf delen en wordt elke maand gepost.

Voor en door collega's
Door de rijke historie van het bedrijf, zijn er veel verhalen te vertellen. Veelal verhalen die in ieders hoofd zitten, maar niet geborgen zijn. Dit wilden we graag op een bijzondere manier vertellen en delen. Voor en door collega’s. Daarom is er gekozen voor een videoserie op Social Media. Bewegend beeld en een stem spreekt tenslotte het meest tot de verbeelding.
Jubileumeditie magazine St-rijders
En de uitgebreide verhalen achter de video’s? Die lees je terug in een jubileumuitgave van St-rijders. Ter ondersteuning aan het beeldmateriaal zijn alle collega's die gefilmd zijn ook geïnterviewd. Deze interviews worden gepubliceerd in het magazine St-rijders. Zo zorgen we er samen voor dat ons verhaal verteld blijft worden én blijft leven. Een geschiedenis om trots op te zijn!
